Recenzia hračiek LAMAZE

             Keď som bola ešte len tehotná, hlavou mi vírilo milión myšlienok, čo všetko bude treba pre bábätko zabezpečiť a jednou z mnohých vecí sú hračky, ktoré by zaujali a pomáhali dieťatku sa rozvíjať.
            Ja som sa rozhodla pre značku LAMAZE. Nakúpila som rôzne, z viacerých obchodov či eshopov dokonca aj z eBay. Hneď ako som ich chytila do ruky, som pochopila, prečo sú také obľúbené. Na prvý pohľad zaujmú farbou, ktorá je žiarivá, výrazná a podľa veku, pre aký sú hračky určené, dominujú určité prvky. Moja Pauli je s nimi od prvých dní v podstate do dnes. Stále si vyberie spomedzi nich kamaráta, ktorý je pre ňu zaujímavý.

            
Medzi jej prvé hračky patrila LAMAZE pískacia hračka v tvare levíka. Volali sme ho Leoško a hneď sa musím smiať, keď si predstavím, ako sa Pauli bavila na tom, ako sa jej schovával a zas ukazoval a pritom pískal :). Ale asi sme s ním pískali až príliš a jedného dňa dopískal.  A vtedy akosi stratil aj čaro pri schovávaní a na jeho miesto nastúpila ďalšia hračka. Myslím, že už sapískací levík nepredáva. Pokúšala som sa ho nájsť kade tade, ale v ponuke obchodov nikde nebol. Keďže LAMAZE svoje hračky neustále inovuje a vytvára nové motívy, tak sa tomu ani veľmi nečudujem a navyše práve tento kúsok som objednávala cez eBay.       

Potom prišli narad náramky. Užila si s nimi veľa nového, skúmala ich, hrýzla, chytala, počúvala ako hrkajú a šuštia… bola radosť sa pozerať na dcérku, keď ich mala na sebe, ako dokázala precvičovať celé telíčko v snahe dočiahnuť si zvieratká na ponožkách. Úplne bez akýchkoľvek problémov sa prehrala aj pol hodinku. Čo bolo tiež na nezaplatenie :)
            Ponožky sa vyrábajú vo viacerých farebných prevedeniach, tie ktoré máme my sú farebne rozlíšené na zelenú a žltú. Sú to výrazné ale zároveň jemné farby. Sú vyrobené z veľmi jemného a na dotyk príjemného materiálu so širokým ukončením s lemom. Niekedy sa nám stalo, že keď dcérka príliž trepala nožičkami ponožku z nich striasla :D, takže ja som ich obliekala na už odeté nôžky. Na jednej ponožtičke je lienočka a na druhej motýlik. Náramky majú rovnakú farbu ako ponožky, ale majú na vrchnej strane ešte aj potlač, ktorá ich robí výraznejšími. Bez problémov ich pripnete ešte aj staršiemu dieťatku. Upínanie je na suchý zips a sami si ho regulujete podľa veľkosti zápästia. Všetky zvieratká pri pohybe hrkajú, navyše ich krídelka pri kontakte šuštia. Usmiate tváričky zvieratok pôsobia roztomilo a aj väčšie batoľatá zaujmú a pohrajú sa s nimi už síce nie ako s ponožkami, ale napríklad ako s rukavičkami :D.

             Keďže takmer všetky hračky sú zaujímavé len určité obdobie, pre ktoré sú v podstate určené, ako ďalší v poradí bol plastový Ohybný Červík. My sme mu dali pracovný názov Pán robot :D 

Je vyrobený z ľahko umývateľného materiálu, ktorý ako uvádza výrobca, spĺňa všetky požiadavky na bezpečnosť a nezávadnosť pre hračku pre najmenšie deti, čo je pre mňa prioritou pri výbere hračiek. Jeho telo je z viacerých farebných častí. V najvyššej priehľadnej časti pod hlavou sú farebné guličky, ktoré pri pohybe hrkajú. Práve cinkavý zvuk a pestré farby zaujali aj našu dcérku už v prvých mesiacoch. Druhá vec, ktorá bol na červíku top, boli jeho tykadlá. Tie najradšej skúmala ústami :D.  Červík sa doširoka usmieva a má naozaj veľké neprehliadnuteľné oči. Je ohybný pod každým dielikom, zároveň sa jednotlivé dieliky dajú otáčať. Okolo stredného dielu je prstenec, na ktorom sú voľne sa pohybujúce krúžky a tvary. Na spodu je jedna veľká prísavka, ktorá perfektne drží na hladkých povrchoch. Môžem potvrdiť, že hračka je veľmi kvalitná. Dostali sme ju po neterke a po mojej dcérke sa s ňou ešte určite nejaké to dieťatko zahrá, kdeže ju považujem za nezničiteľnú :) Dodnes je veľmi obľúbenou a často s nami chodí na rôzne výlety :).  

              Ďalej pribúdali hračky ako darčeky k sviatkom alebo ako pozornosť návštev až z nich vznikla celkom pekná rodinka :)
           Je usmiata, pehavá, má dva copy, vysoké čižmy a frajerský klobúk. Kto je to? No predsa Koubojka Kaja, zoznámte sa prosím :).
            Tradične, ako aj ostatné hračky LAMAZE, aj Kaja má na svojom tele použité viaceré materiály, ktoré môžu detičky hmatom skúmať a tým získavať nové a nové zážitky. Okrem toho má aj rôzne doplnky ako je gombík na vestičke, pracku na opasku, plastový a suchý zips na čižmách. Celá je pekne farebne zladená a jej odev je zdobený rôznymi vzormi. Skúmať ju môžu už menšie bábätká, aj my ju máme od asi 6-tich mesiacov. V batoľacom veku detičky ocenia funkčnosť zipsov, a taktiež môžu skúsiť otvoriť Kajinu vestičku, ak sa im podarí odháknuť gumičku, ktorá je upevnenená o veľký gombík alebo môžu trénovať viazanie a rozväzovanie šatky, ktorú ma koubojka okolo krku. Maminky zas ocenia, že hračka sa dá prať v rukách v prípade ušpinenia. Kaja meria cca 40 cm, ale jej nožičky ju neunesú :D, takže radšej bude sedieť ako stáť. Je to veľmi milá hračka a 
u mojej dcérky aj veľmi obľúbená. Musí byť s nami takmer pri každej hre minimálne ako prísediaca. 
              Výber je naozaj veeeľmi široký a každý si nájde svojho favorita rovnako ako aj my. 
Spomeniem ešte hraciu húsenicu, ktorá sa dá bez problémov oprať a stále bude hrať, čo ma milo prekvapilo :) Alebo leva, kráľa zvierat, ktorý vrčí ako ozajstný, keď sa ním hýbe. Momentálne je u nás topom sobík "Swen" :D. 
Hračkám LAMAZE nemám čo vytknúť, možno len ich cena nie je najnižšia, čo ale pri ich kvalite nie je až také nepochopiteľné, ale v akcii napríklad aj na feedo.sk sa dajú nakúpiť pomerne lacno. Skutočne od nás dostali hračky LAMAZE jednotku s hviezdičkou :)

Komentáre

Obľúbené príspevky