Porcelánový riad a príbor Bambini, Víli Tescoma - recenzia

           Keďže som dospela k pocitu, že Pauli je už dosť šikovné pri stolovaní, rozhodla som sa zabezpečiť jej naozajstný servis. Vymenili sme plastové a melaminové tanieriky s miskami za porcelánovú jedálenskú súpravu a plastový príbor za príbor z prvotriednej nehrdzavejúcej ocele. Moja radosť začala už keď som súpravu vybaľovala z obalu, pretože je skutočne krásna. Obsahuje totiž pekný dievčenský motív víl v krásnych pastelových farbách. Tescoma ponúka aj chlapčenskú variantu s autíčkami.  Set pozostáva z plytkého tanierika s priemerom 21 cm, z hlbokej misky na polievočku s priemerom 15 cm a zo šáločky s výškou 8cm a priemerom tiež 8cm. Príbor je zložený z polievkovej lyžiče, vidličky, nožíka a malej lyžičky a tiež je okrášlený frebnými vílami na rukovätiach.


Vlastnosti súpravy, ktoré mamičky určite ocenia rovnako ako ja sú, že riad je vhodný do umývačky a aj do mikrovlnnej rúry. V krátkom videu sme si pripravili ukážku ako vlastne jedálenská  súprava aj s príborom vyzerá naživo. Odkedy má Pauli svoje vílove lyžičky tak s inými už papať ani nechce. Dúfam, že aj vašim detičkám bude chutiť s vílami rovnako ako nám. J

Komentáre

Obľúbené príspevky